سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

آغاز ثبت نام پنجمین المپیاد دانش آموزی نانو

به گزارش باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ فائقه اسلامی پور، مدیر باشگاه نانو در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو که صبح امروز 5 شهریور ماه در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در چهارمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو 20486 نفر ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته 27/39 رشد داشته است.
وی افزود: استان های فارس، تهران و بوشهر به ترتیب تعداد بیشترین شرکت کننده را در این المپیاد داشته که 32 درصد شرکت کنندگان دانش آموز پسر و 68 درصد دختر بودند. مدیر باشگاه نانو گفت: به نفر برگزیده المپیاد علوم و فناوری نانو کمک هزینه تحصیلی و به نفرات اول تا چهارم این آزمون مبلغ 250 هزار تومان به صورت ماهیانه و به مدت 2 سال اعطا می گردد.
اسلامی پور تصریح کرد: استان بوشهر با همکاری و فعالیت چشم گیر در چهارمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو به عنوان نهاد ترویجی برتر و دبیرخانه اطلاع رسانی المپیاد پنجم انتخاب شد.
وی یاد آور شد: ثبت نام پنجمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو از 15 مهر تا 15 بهمن امسال انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ در این مراسم به آقایان یوسف شلاگه ، محمدرضا صادقیون ، محمد فرهادپور،مدال طلا اعطا شد و آقایان صادق قربانزاده، گودرز فیروزی و علی انصاری مدال نقره دریافت کردند.