سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول

ساعات و عناوین درسی پایه اول متوسطه اول تصویب و ابلاغ شد
ساعات و عناوین درسی پایه اول متوسطه دوره اول در هشتصدو هشتادمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تصویب وبرای اجرا در سال تحصیلی آینده به آموزش و پرورش ابلاغ شد.
مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درگفت وگو با خراسان از تصویب ساعات درسی و 12 عنوان درس پایه اول متوسطه در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد و گفت:بر اساس مصوبه اخیر شورا، ساعات درسی پایه اول متوسطه 30ساعت در طول هفته تعیین شده است و مدارس از مهر ماه، موظف به اجرای آن هستند.
وی تعداد عناوین درسی این پایه رانیز 12عنوان اعلام کرد و گفت: عناوین درسی سال اول متوسطه شامل دروس قرآن، عربی، زبان خارجی، معارف اسلامی، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، کار و فناوری و تفکر و سبک زندگی است که برای هریک 2 ساعت تدریس درهفته درنظر گرفته شده است.
دروس علوم تجربی و مطالعات اجتماعی نیز 3 ساعت در هفته به دانش آموزان ارائه خواهد شد و دروس ریاضی و زبان و ادبیات فارسی نیز 4 ساعت در هفته تدریس خواهد شد.
وی هم چنین از اضافه شدن 30دقیقه به ساعات آموزش هفتگی همه دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و افزود:تدوین و تالیف درس‌های دیگر پایه های مقطع متوسطه نیز بر مبنای برنامه درس ملی، در دستور کار این شورا قرار دارد.
کلمات کلیدی: پایه اول متوسطه